En måndag med blandade känslor.

Jaha ja.
Du sitter jag här framför datorn i min ensamhet igen. :)
Idag har jag inte gjort någonting alls verkligen.
Jag har bara varit seg hela dagen.
Har tillbringat halva dagen med att sitta framför datorn o grejat med "Finale PrintMusic".
Har typ suttit 3 timmar o försökt lära mig programet,
bara för att jag fick för mig att jag skulle transponera en låt.
Ibland är jag lite störd.
Jag erkänner, men jag bjur på den. ;D

Idag har jag dessutom varit lite små depp sådär.
Nu åker du "hem" igen.
Jag tror inte du fatta vad ja mena inatt.
Jag är inte rädd för att dö, för jag vet att en dag ska alla dö.
Däremot är jag rädd att förlora dom jag älskar och bryr mig om.
Undra när du kan förstå de.
Vi är jätte oroliga för hur de ska gå allihop.
Bara så du vet så tänker jag intala mig själv att nästa gång vi ses
inte är när du ligger i kistan med sveriges flagga på,
utan i mitt hus fullt levade! ;)


När jag ändå pratar om dig kan jag ju passa på att påminna dig om att ja inte är liten heller,
jag är jätte stor, men problemet är att du är ännu lite större. ;D 
De är inte mitt fel. : (


Nu kommer dagens viktigaste uppgift.
Sätt på kaffekokaren. ;D

Kram JP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0